sobota, 13 lutego 2010

PostHeaderIcon Powitanie

Witam wszystkich, którzy tu kiedykolwiek trafią.

Wczoraj wieczorem będąc na urodzinach przyjaciela wpadłem na pomysł podzielenia się z innymi swoimi zdjęciami oraz krótkimi informacjami na ich temat, ze swoich podróży. Stwierdziłem, że mam już za sobą parę odwiedzonych miejsc, ciekawych, pięknych, ale i całkiem nieraz zwykłych miejsc, które być może ktoś chciałby zobaczyć. Być może pomoże to komuś wybrać miejsce do swoich podróży, lub pozwoli wrócić do miejsc gdzie już się było i powspominać. Kto jak podejdzie do tego tematu, to już kwestia indywidualna. Ja postaram się podzielić z Wami swoimi spostrzeżeniami, posiadanymi informacjami, no a przede wszystkim tym, co uchwyciłem swoim aparatem.

Serdecznie zapraszam do podróży wraz ze mną.

Avalah

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy